Item type |
[ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2017-10-30 |
タイトル |
|
|
タイトル |
認知心理学の成果を援用したライティング指導 : 「キュー・カード」を使用した中学生への指導の効果検証 |
タイトル |
|
|
タイトル |
Writing Instruction Backed by the Fruits of Cognitive Psychology : Examining the Effects of Writing Instruction on Japanese Junior High School Students Using "Cue-cards" |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12408794 |
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
P |
論文名よみ |
|
|
タイトル |
ニンチ シンリガク ノ セイカ オ エンヨウシタ ライティング シドウ : 「キュー・カード」 オ シヨウシタ チュウガクセイ エノ シドウ ノ コウカ ケンショウ |
著者 |
大井, 恭子
Oi, Kyoko
|
書誌情報 |
巻 9,
p. 87-109,
発行日 2017-07-01
|
表示順 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
7 |